piątek, 31 stycznia 2014

❀Witajcie❀

Hej, jestem Weronika i zaczęłam pisać bloga za namową mojej koleżanki Kingi.
Skoro jest to mój pierwszy post, poznajmy się trochę :) A więc może kilka faktów o mnie:
1. Mieszkam w woj. Warmińsko - Mazurskim
2. Mam 2 starszych braci Łukasza i Karola

3. Słucham repu , regeeae , popu i praktycznie wszystkieog oprócz matelu i disco-polo
4. Moją najlepszą przyjaciółka jest Wiktoria
5. Nie lubie zbytnio matematyki , angelskiego, niemieckiego i chemi
6. Rocznikowo mam 14 lat
7. Urodziłam sie 18.11.2000
8. Nie lubię zbytnio robić sobie zdjęc
9. Lubię niebieski, czerwony i czarny
10. Kocham psy i konie ♥

To jak na razie tyle :) W poniedziałek pojadę do mojej koleżanki więc na pewno dodam jakiś fajny post i porobię kilka zdjęć :) Do następnej! :*


11 komentarzy:

  1. też uwielbiam zwierzęta :) i zaczęłam pisać bloga :) zapraszam do mnie
    crazy--dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia :) zapowiada się super blog :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w prowadzeniu kolejnego bloga! :-)
    Świetna notka, ja też uwielbiam zwierzęta szczególnie psy! ♥ :-)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak zaobserwuj a ja zrobię to samo.
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie się zapowiada :)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia kochana!
    ROBIMY DESIGN BLOGA - e-mail: juneandjuly.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w blogowaniu, my też jesteśmy od niedawna:)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas: http://wobiektywiezycia.blogspot.com/
    Obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia , życzy Weronika :)
    Zapraszam do mnie --> macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń